Dagar går.

Gårdagen tillbringade jag med med mina älskade serier och hade ont i magen. Så gick ingen större nöd på mig även om jag mådde skit.

Kvällen tillbringades med flickan och det klassiska myset till Idol och sen lite fotboll efter det. Racing - Barcelona, Zlatan gjorde mål igen och en klasspassning till ett annat. Det gillar vi.

Idag står det inte så mycket på schemat heller. Men ska försöka få lite gjort här hemma i alla fall. Sen är det väl mys som gäller ikväll med skulle jag gissa. Men det ryktas om att det kanske blir mys hos flickans mamma med pizza och Idol ikväll. Blir trevligt.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Nä, rätt ok jobb. Pizza ikväll! Trevligt :-)

2009-09-23 @ 11:45:21
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen