09.09.09.

Ett datum som inte kommer så ofta. Idag står det endel på schemat. Ska snart ner till stan för att skriva på kontraktet på nya lägenheten, efter det ska jag träffa bovärden och få tapetboken och försöka få med mig honom upp i lägenheten så jag kan ta några mått. Så vi vet vilken storlek av matbord och annat vi kan inhandla.

Fick även ett sms från Onoff, tydligen ska MiniFrank vara vid liv igen så måste dit och hämta den lilla stackarn också.

Sen i kväll kommer lillebror och ser fotbollen, så det ska bli kul med.  Så skönt att det händer lite idag. Men nu är det bäst att jag gör mig klar för att knalla mot staden. Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen