Trötta tankar.

Idag har jag klarat av min första dag som anställd, men på samma jobb jag vart på i nästan två år. Det gick såklart bra. Inte större nyheter där.

Men nu är jag hemma, trött och har huvudet full med tankar.

Planerar en meny som jag ska bjuda på på lördag, för då ska jag ha lite kalas, förkalas, för jag fyller den 19de men mamma tyckte det passade bra om vi firade mig den tionde. Så blir superfin mat och lite trevlgit sällskap, men ska nog inte avslöja menyn, roligare om det blir en överraskning för de inblandade.

Efter det kalaset blir det promenad ner till Tobban för Danmark - Sverige matchen, så så långt har jag planerat. Blir en härlig lördag.

Dessutom tänker jag på flytten, vill bara få den klar. Gärna att det ska ha gått någon månad med så man känner sig hemma.

Pengar, helvete. En månad utan inkomst va hårdare än vad jag trodde.

Tvätt, har skjutit upp min tvättid i två veckor nu, vilket borde betyda att jag inte tvättat på över en månad (ibland är det bra att ha FÖR mycket kläder). Mycket tvätt, och vet inte om det finns någon tvättid idag, men det är endast ikväll jag har tid att tvätta. Tid, men ingen ork eller lust. Men får hålla tummarna för att det finns en tid, för ska ner och kolla nu. Hej.

Kommentarer
Postat av: mamma mia

attans trodde jag skulle få känna snålvattnet rinna.....=)))

2009-10-05 @ 19:28:40
Postat av: mamma mia

attans trodde jag skulle få känna snålvattnet rinna.....=)))

2009-10-05 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen