Äntligen helg?

Känns som jag förtjänar lite helg nu, efter en vecka med dubbelt så mycket arbetstimmar än vad jag är van vid.

Men förstår inte alls vad jag gör vaken nu? Åtta en lördagmorgon, känns onödigt. Precis lika onödigt som att drömma om porrsurfning, om man ändå ska drömma förbjudna drömmar kan man väl drömma något trevligare än så.

Idag kommer mamma och hennes man på middag, fira min födelsedag lite, för mamma va upptagen nästa helg då det egentligen är dags att fira. Eller fyller på måndagen där, den 19:e men ändå. Så ska fixa ihop en riktigt festlig middag i alla fall, tömma lite vin i mamma, gubben, lillebror och flickvännen, så det ska nog blir bra.

Efter festmåltiden ska jag, lillebror och flickan knalla ner till Tobban för att se Danmark - Sverige, så bara skicka hem gamlingarna. Men känns som att det kommer blir en lyckad kväll, så det ser jag fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen