26.

Idag är ingen vanlig dag för det är Dennis födelsedag, hurra, hurra, hurra. Men det känns mindre och spelar mindre roll för varje år som går tycker jag. 26 är väl ingen speciellt, ända jag vet är att jag blir vuxen enligt Östgötatrafiken så att jag får betala mer för mina bussresor.

Så blir inget storslaget firande idag direkt, ända inplanerade är att det blir en fika nere hos storebror, med bröderna och pappa, sen får vi se vad som händer.

Uppdatering.
Det blev en liten udda födelsedag. Nästan inget firande alls, bara en fika nere hos storebror vid 11-tiden i morse. Sen vart det pizzalunch här hemma med älsklingen och lillebror. Vi såg på Kenny Starfighter-filmen också, fick den av lillebror.

Sen har jag vart på två lägenhetsvisningar med honom också, den sista vi tittade på ska han ha, så vi kommer nästan bli grannar i framtiden. Trevligt. Annars har jag haft samtal med min nuvarande och blivande bovärd, försäkringsbolaget, vart och handlar flyttkartonger och packat lite. Så inte direkt någon typiskt födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Tina.

Grattis! :)

2009-10-19 @ 19:51:47
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com
Postat av: Susanne

Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis :-D

2009-10-19 @ 20:05:34
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hej Dennis, och grattis på födelsedagen.

Skickade ett SMS sent igår, men vet inte om det kom fram.

Hoppas iaf att du haft en underbar dag!

Har det gott och hälsa Sarah så mycket!

// Jocke

2009-10-20 @ 11:32:37
Postat av: Jocke

Garttis på fördelsedagen Dennis!

Jag skickade ett SMS sent igår, men vet inte om det kom fram.

Hoppas att du haft en underbar dag iaf :-)

Hälsa Sarah så mycket!

// Jocke

2009-10-20 @ 11:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen