Lördag morgon.

Lugn start på dagen med ett par koppar kaffe och några Simpsons-avsnitt. Men ska göra i ordning mig snart och sen rulla ner till stan. Ska klippa mii halv ett, möta Matti, handla på Bolaget, se om man hittar något fint till kvällen, en ny skjorta till Matti ska vi hitta i alla fall, jag har nog nya kläder så det räcker. För ikväll är det klassfest/återträff. Tänk att det är 10 - TIO år sen jag slutade nian, man är gammal nu. Men det ska nog bli riktigt trevligt.

Sen ska Matti och jag hem hit för att göra oss fina och grunda lite innan vi ska anllända till kalaset vid sex. Så dagen är aningen välplanerad. Bäst att sätta igång nu. Ha en fin dag, det ska jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen