Stanna-inne-och-spela-tv-spel-väder.

Vi skulle ha åkt upp till stugan igår egentligen, men det blev uppskjutet tills idag, men idag är det så tråkigt väder så tror vi fortsätter skjuta upp det faktiskit. Får hoppas på fint väder i morgon så man kan få någon dag där uppe i helgen i alla fall. För det vore nice.

Så vet inte riktigt vad det kan bli ikväll, men känner för att ta det ganska lugnt eftersom det vart rätt hårt i onsdags. Men något slags fredagsmys måste man väl ställa till med.

Nu ska jag ta och spela lite i alla fall för har precis laddat ner två nya demon från Playstation Store, Marvel VS Capcom 2 och Tiger Woods 2010. Sen har jag ett gäng nya spel till Nintendo Wii jag måste prova också. Punch Out och Mad World, sen måste jag nog spela lite mer Guitar Hero: Metallica. Intressantare än så vart det visst inte nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen