Oplanerat och oväntat är alltid bäst.

Igår vart det riktigt trevligt, hade inte planerat något speciellt. Sarah och Ewe satt bara och drack lite hemma hos oss, men sen så öppnade jag upp en champagne jag hade stod hemma så jag kunde joina.

Sen senare så visade det sig att Tobban och Emma ville komma förbi, och även Fredrik, Johan och Christina. Så vi vart ett väldigt trevlgit gäng och det va riktigt kul. Lite tv-spel och mycket funderande, aningen panikartat för att komma på vad en låt hette, den här 'do do do do do do do'. Visade sig vara Liquido - Narcotic vi va ute efter.

Nu sitter jag uppe i sommarstugan och myser lite, inomhus dessvärre för solen gick i moln och det kom en regnskur, men det ser ut som att man kan gå ut och sätta sig snart igen. Snart kommer Pappa och Jesper tillbaks från Finspång och då ska vi grilla och greja så det är bäst för vädergudarna att de är på våran sida.

Nu ropar Sarah att det är dags att komma ut. Så hej så länge. Kanske uppdaterar med lite bilder och skoj sen om jag orkar. Hej igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen