En trevlig kväll.


Vi hamnade på matverkstan sen. Åt extremt god mat. Jag åt plankstek och älsklingen åt rödspätta. Sen vart vi kvar där ett par timmar tillsammans med Matti och Evelina. Sen blev det promenad hem till mig, men sen knallade jag och Matti ner till honom ett tag. För att träffa på hans precis nykomna kattungar, så himla söta. Sen satt Matti och jag ett tag där nere för att snacka lite skit, och allvar. Frida kom, vi pratade lite mer, sen gick jag hem. Till en nästan tom lägenhet, eftersom att Sarah hade valt att gå hem till sin mamma och sova istället. Nu är jag i alla fall hemma, ihop med kissarna, så helt ensam är jag inte. Jag lagar nattmat igen, pommes, kycklingklubba och någon galet stark dressing jag har gjort med yoghurt, jalepeno, tabasco, ketchup, pepper och salt. Men förhoppningsvis smakar det bra, sen en film till det. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen