En fika och en kåt Angie.



Nu har jag faktiskt vart duktig igen och fixat all tvätt för har haft tvättstuga idag, sen har jag vart och handlat och fixat med massa annat. Så då förtjänade jag en cappucciono, några små mazarinkuber och få bläddra igenom senaste Elle Interiör.

Angelina löper igen och hon är helt tokig, kanske kan vara på sin plats att skaffa p-piller åt henne eller para henne med en söt röd Main Coon-hane kanske?

Hon tror att hon är värsta porrstjärnan, bara man pratar lite med henne så börjar hon åma sig och hon gör sig till som bara tusan för Missy, som om att hon hoppas på lite girl-on-girl action eller något.

Kommentarer
Postat av: Tina.

Blir det svansbebisar är jag intresserad av en, haha ;)

2009-05-12 @ 22:57:33
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen