Robinson, fotboll&öl.




När jag kom hem från Linköping igår så va sarah här och lekte med sina småsyskon och Jesper hade även kommit hit med en platta öl. Jag skruvade ihop nya bordet, sen beställde vi pizza, såg på Robinson, tände ljus under Earth hour, sen va det fotboll och efter det massa FIFA med lillebror. Så det vart en riktigt trevlig kväll.

En trevlig dag faktiskt, för resan till Linköping va även den trevlig. Har en DVD-hylla att bygga ihop nu också, sen ska jag montera ner bokhyllan jag har som rumsavdelare och ställa dit en malmbyrå som Sarah har tagit hemmifrån, så nu blir det fint här. Så skönt med lite förändring.

Klockan har visst hunnit bli lite nu när man stallt om den och allt, så är nog dags för lunch tror jag. Ha det fint, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen