Ingenting alls.

Har ingenting att skriva men tänker göra det ändå, jag är shoppingsugen. Vill köpa kläder och skor, möbler och ny lägenhet och en ny hemmabio. Men känns som att man behöver pengar för det. Typiskt.

Har tillbringat förmiddagen med städning mest tror jag, så lite duktig har jag vart. Och två leverpastejmackor och en cappuccino, nya avsnitt av How I Met Your Mother, Two And A Half Men och My Name Is Earl. Är aningen rastlös nu och funderar på att ta en promenad ut till Bråstorp och fönstershoppa lite på El Giganto, ONOFF och Maxi, hur jävla upphettsande det nu låter men känner att man skulle bahöva komma ut lite, ser trots allt ut att vara lite vårväder ute idag, så det är dumt att kasta bort.

Ne, nu tar jag tag i något. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad hände med lägenheten nere i stan ?

2009-03-17 @ 15:08:45
Postat av: Dennis

Tydligen vart den tagen, vi va ute lite för sent. Damnit!

2009-03-17 @ 18:13:01
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen