En duktig pojke med en framtid.

Nu har jag tvättat klart och ätit fiskgratäng precis, fixar lite här hemma nu. Gick faktiskt hem i snöstormen förut efter min lilla 'shoppingrunda' så känner mig faktiskt lite duktig idag. Så ska nog skämma bort mig med lite tv-spelande nu. Annars händer det nog inte så mycket mer idag.

Förresten så kommer Sarah hem från Norge redan i morgon igen, för alltid nu. För familjen hon är hos ska snart ha barn igen, och mamman får mammaledigt redan ifrån och med den här veckan så Sarah kunde åka hem om hon ville, och det ville hon. Så hon kommer hit redan i morgon kväll. Börjar bli lite pirrigt igen, det blir början på något nytt för oss, hoppas det blir bra.

Kommentarer
Postat av: Sarah

<3

2009-03-02 @ 23:26:48
URL: http://sarahbrinkflodmark.blogg.se/norge

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen