Enkel, dubbel och trippeltypiskt.

Startade dagen med ett möte jag vart lite nervös över, men det gick bra och det va mest trevligt faktiskt. Sen har jag tillbringat ett par timmar på kontoret och i butiken.

Va meningen att jag skulle sluta fyra, att min kära storebror skulle komma och handla en radiostyurdbil av mig och sen köra hem mig i samma veva, men klockan vart fem innan han hörde av sig och sa att det inte skulle bli något. Så fick helt enkelt ta tio över 6 bussen hem. Så det resulterade i att jag missade fotbollen och ölen med grabbarna. Förbannat.

Dessutom ringde dom från H&M, Sarahs jobb och talade om att Sarah va sjuk och behövde bli hämtad, att hon låg på fikarumsgolvet med värmeslag eller något, ont i huvudet, feber och helt yr. Fanns tyvär inte så mycket jag kunde göra ifrån Borensberg när jag stod ensam i butiken. Min bror va ju redan upptagen så han kunde ju inte köra hem henne. Så fick oroa mig över det också.

Nu är jag äntligen hemma i alla fall, ligger på soffan framför fotbollen, utan öl, utan vänner och Sverige ligger under med 3-0. Underbart?

Sen är Michael Jackson död också, vad händer egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen