Kåt och glad.

Lördag morgon, eller snarare förmiddag kanske, eller lördaglunch förresten. Inte tokigt att vakna tidigt en lördagmorgon och inte vara bakis, så med andra ord är jag inte nyvaken nu för de som trodde det. Men det finns alltså ett plus med att leka familjeliv fredagar för då är man mer pepp lördagen, för idag är jag på riktigt glatt humör känner jag. Kåt och glad som andra uttrycker det.

Har precis duschat och fixat lite här hemma nu i alla fall, ska ta och knalla ner till stan nu och kolla festivalområdet för har inte haft tillfälle att gå in där än, men ska inte dit ikväll för det är så förbannat dyrt och så värdelösa artister. Ikväll blir det förförfest här, sen förfest hos Jånni och sen antagligen hamnen. Tycker jag låter som en solid plan i alla fall.

Ska röra på fläsket nu, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen