Världens bästa farbror.




Jag fick min El Maco idag! Sen har Alice-sprallis och Farbror Dennis lekt med en ballong.

Johan, Jesper och Marcus hämtade mig idag, Marcus fick en liten liten radiostyrdbil av mig så jag följde med hem till dom och lekte lite. På vägen tog vi Värdshuset Gyllenemåsen, så jag fick äntligen min El Maco. Sen vart jag kvar där och höll Emmie sällskap och va lite barnvakt medans de andra körde grejer från Johans andra hus som han äntligen fått sålt.

Blivit en jävla fart på Alice. Hon kryper i racerfart och idag har hon envisats med att hålla i mina fingrar och springa omkring också, hon vart jätteförbannad om man satte henne ner, måste springa! Världens sötaste är hon.

Så det har vart riktigt kul, men nu är jag trött efter att ha busat en massa timmar och flyttat en massa Ivarhyllor hela morgonen, så att min hand svullna upp igen tillochmed, inte bra. Men nu blir det en lugn kväll framför teven, så då är det bara mysigt att vara lite sömnig. Hej. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad söt hon är, vad stor hon börjar bli lilla Alice-tjejen :)

2009-01-15 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen