Vaken!

Somnade på soffan efter jag sett några Simpsons-avnsitt i natt efter att pojkarna gått. Angelina kom och väckte mig redan vid 8.25 men jag va pigg så gick upp. Så har redan ätit frukost och hunnit se lite American Chopper.

Skönt, för känner mig pigg så kanske kan lyckas vänta tillbaks dygnen lite. Hade tänkt att göra några ärenden idag, för måste ner till stan och sen ut till ONOFF, för av någon konstig anledning fick jag sms från ONOFF att min dator är klar, men jag har inte bett dem laga den, för att byta moderkort kostar 11 000kr i en 13 månader gammal Sony Vaio! och det ville varken jag eller mitt försäkringsbolag betala. Men får se om den är lagad eller om den helt enkelt bara är tillbaka skickad, för jag har glömt be dom skicka tillbaks den så det blir spännande att se vad som har hänt, hur som helst tänker jag inte betala dom 11 000kr!

Ne, nu ska jag göra mig i ordning och sen se om någon är vaken och kan tänka sig gå lite på stan med mig. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen