Min start på dagen.

Fick starta min dag ganska tidigt idag för skulle ner till stan på ett möte, mötet gick snabbt, bara en kvart sen gick jag och tittade på minidator på Phonehouse innan jag träffade mamma. Sen va vi och handlade en massa och sen till mormor och kramade henne lite innan vi åkte hem till mamma för att äta lunch och jag skulle kolla på hennes nätverk och installera skrivare.

Så fick slå ihjäl lite tid men världens största men sötaste och busigaste Conrad i knät samtidigt som jag lekte nätverktekninker och drack kaffe. Men visade sig till slut att telia är lite dumma i huvudet och låser LAN-portarna på sina modem så man behöver visst ändå en router fast det finns fyra utgånger, verkar vettigt.

Mamma har så himla många söta katter hemma nu, man smälter lite och vill ta med sig massa bebisar hem. Men jag fick åka hem själv, så ska städa och kanske handla lite till sen. Annars blir det nog väldigt lugnt, lite The Office och några NHL-matcher mot Tobban på PSN. Hej.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad mysigt ælskling! :) saknar dig <3

2009-01-27 @ 14:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen