Idag är jag en duktig pojke.

Har tagit hand om tvätten och lite andra kläder som låg slängda på golvet i garderoben. Kom fram till att jag hängde/vek 52 t-shirtar och 17 användbara par jeans, sjukt. Och vet att jag kanske har, inte riktigt lika många t-shirtar till, men som är ner packade i påsar som jag inte tänkt använda mer. Och ett par jeans till någons stans. Måste ta en stor garderobstädning och rensning någon dag för så som det ser ut kan jag inte ha det!

Men jag har även torkar golvet och allt annat inne i badrummet, torkat ur kylskåpet, diskat och ska precis dammsuga nu. Så tycker nog ändå att jag är rätt duktig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen