En dag har gått.

Folk började somna lite hullerombuller här i natt runt tre tiden, i min obäddade säng bland all min rena tvätt och i soffan kors och tvärs, så jag hade ingen plats att gå och lägga mig förens Erik vaknade till och skulle gå hem, så då gick jag och la mig bredvid Matti i soffan och tittade lite på tv.

Så försov mig idag, eller jag skulle inte upp för att göra något, men till halv två hade jag inte tänkt att sova i alla fall. Men väl uppe har jag vart en ganska duktig pojke, bäddat rent sängen, vikt tvätt, diskat, vart och pantat och handlat det nödvändigaste.

Nu lagar jag mat till mig och Matti, får bli hamburgare, pommes och vitlöksmör. Snart kommer även Erik och Emil upp och ska spela lite med oss, men ikväll avrundar vi tidigt för jag ska upp skapligt i morgon.

Nu måste jag kolla till maten, sen blir det lite lek med pojkarna ikväll som sagt. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen