Dumma dumma dennis.

Igår va ingen bra dag, låg sliten trasig och ledsen på soffan hela dagen, utan att äta. Jag har sårat någon och det gör kanske nästan lika ont i mig som det gör i henne. Såg fram emot den här helgen, men nu har dumma dennis förstört allting, men hoppas vi kan göra det bästa av det och hinna njuta lite av den också. Min högsta önskan just nu i alla fall, men man får ta det som det kommer för det kommer ta tid.

Sen måste jag vila lite, min lägenhet måste också vila innan jag blir vräkt härifrån. Vill försvinna och komma tillbaks när det finns tid över för att göra det bra igen.


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Usch då, vad har hänt då?

2009-02-10 @ 13:38:20
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Har du varit otrogen? fick nån konstig kommentar från någon anonym. Tänkte om det kom från när jag frågade dig vad som hade hänt. Sköt om dig!

2009-02-10 @ 19:07:34
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen