Som en deppig kärring och kejsarens nya kläder.



Kom precis hem från en liten tur till Maxi. Hämtade ut Frankies nya kläder och handlade lite choklad och en tjejdeo. Varför finns det inte killdeo som inte luktar skit och inte lämnar vita märken? Sen va jag tvungen att ladda på mitt jävla busskort.

Är på lite dåligt humör, vet egentligen inte varför, men är nog bara trött. Jag som hade vart så duktig och diskat, dammsugit, städat och fixat här hemma, sen skulle jag ge mig iväg på min tur till Maxi och allt det där, men det va vid tre fyra någongång, kände mig lite off så satte på lite hög musik och tänkte att jag skulle bli pepp och orka duscha och fixa lite, men icke. Slutade med att jag somnade på soffan till musiken istället. Vad är det med mig egentligen? Så blev att jag fick stressa iväg med sista bussen, för orkade inte gå i kylan.

Men nu har jag lite choklad i alla fall, kan jag mysa ner mig i soffan och se något skit på tv eller kanske en film, och ha en riktigt patetisk fredagkväll. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen