Nervositet som släpper.

En mysig kväll och natt, det gjorde gott för själen. Men en natt utan sömn dock, så när Sarah åkte för att träffa sin mamma i morse så somnade jag på soffan och sov till halv två. Men är fortfarande trött som ett troll.

Va så nervös igår innan jag skulle träffa Sarah, men när jag såg henne där på perongen så vart jag helt lugn. Bilresan hem va jätte mysig, sen va vi hemma hos hennes mamma och åt en snabbis innan vi åkte hit. Här hemma första gången vi vart ensamma va vi blyga och vågade knappt titta eller prata med varandra, men det släppte sen..

Idag är jag lycklig.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är med lycklig Dennis!

2009-02-13 @ 14:02:26
Postat av: Tobban

jag är oxå lycklig =) hihi...

2009-02-13 @ 16:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen