Lillebrorkväll.


När jag va påväg hem idag så ringde Jesper och fråga om vi inte skulle leka lite, för han va rastlös. Så han mötte mig på bussen i stan och sen följde han med mig hem, men först va vi och handlade en massa.  Så lagade taco när vi kom hem hit för det va lillgrabben sugen på, snäll jag är va?

Sen har vi spelat en jävla massa matcher i NHL Arcade, först till 20, så det tog sin tid, men kul är det. Sen har vi sett lite Simpsons och så hann jag visa honom lite Street Fighter IV innan han knallade hem, han fick tillochmed låna lite pengar av mig, fan vilken bra bror jag är ibland.

Är visst sent nu ser jag. Så blir nog lite tv, tvspel eller film och läggdags. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen