Jag är som en häst, jag värmer upp ett helt rum.

Kenny tycker hästar är heta. Med de sagt så kan jag berätta en historia om igår. Det va väldigt trevligt igår hemma hos Tobban och Emma, några välbekanta ansikten och några nya. Jag råkade visst äta upp blomman som Jessica hade med till värdinnan. Jag ville spara min baguette tills idag och blomman såg så himla god ut, det va den nog också, jag smakar fortfarande blomma i munnen.

Vi avslutade festen med baguette och blomma vid tvåtiden, jag va påväg hem efter det men efter ett samtal så vände jag och gick ner till stan igen. Fick pizza, en platta öl och skjuts hem, sen vart det efterfest med yatzy tills nio i morse. Sen sov jag visst hela dagen idag, inte bra. Men vad ska man göra. Nu ligger jag och mini på soffan och myser medans Kenny och Therese spelar Playstation 3. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen