Frankie, jag och katterna.


Jag ligger nerbäddad på soffan och njuter av en 22 minuter lång recension av Street Fighter IV av Gameplay. På fredag smäller det då får jag min samlarutgåva av spelet hur nördigt det än är. Blir en trevlig spelhelg.

Sarah är och leker med sin mamma så jag tar en slappis söndag här hemma. Ligger i Discovery Channel-koma och slösurfar lite på min älskade mini Frankie.

Fick en gratis download av CDON, Lasse Lindhs låt ifrån igår, den är riktigt skön. Förstår inte riktigt hur den kan komma sist, i bland är ni ett skämt svenska folket.

Om igår förresten, det va trevligt med Melodifestival och hänget här hemma hos mig, vart bara jag, Sarah, Ewe och Matilda. Efter festival och lite Singstar åkte vi ner på fest i stan hos Kenny, va trevligt att träffa folket men annars va det inget märkvärdigt, sen åkte Sarah och jag hem, jag lagade stark kyckling mitt i natten och sen somnade vi gott.

Som sagt bara jag, Frank och katterna för tillfället. Men senare sen kommer Sarah och då blir det filmmys och lasagne, sista kvällen nu innan hon åker hem. Kommer bli tomt igen nu när jag vant mig att ha henne här. Kommer sakna henne något enormt, men det kan samtidigt vara bra, för då kommer det bli lika mysigt när hon kommer tillbaks som den här helgen har varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen