En liten alla hjärtans dag-promenad.



Det blev en mysig promenad i 'vårsolen' idag, med min söta valentin Sarah. Ner till stan för att inhandla lite gott till festivalen ikväll, vart en kofta på MQ också, en rutig Bläck för bara 99kr, 500kr rabatt så kunde inte stå emot.

Sen bussen ut till Bråstorp för att äta på Burger King, hämta ett paket och handla lite smått. Skönt att komma ut men nu är man dödstrött.

Sarah är hos sin farmor och äter. Jag vet inte vad jag ska ha för mig riktigt, får städa och plocka ordning lite här ifall det kommer några vänner även ikväll.

Ha en trevlig kväll, men vi hörs nog snart igen för jag har tråkigt. Hej.
..och glad alla hjärtans på er!

Kan passa på att trycka in en dagens outfit här också...
T-shirt Ed Hardy Jeans Evisu Trench Bläck Skor Converse Väska Carhartt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen