Hemmafru.


Idag har jag vart en duktig liten hemmafru. Både tvättat och bakat. Tycker jag va duktigt, speciellt med tanka på att jag va bakis och dan. Bakade croissanter på burk, gick bra men de smakade inte så mycket.

Bakade för att göra frukost till mig och Johan som skulle titta förbi, men sen dök han upp med McDonaldsmat istället. Men vi tvingade i oss varsin croissant och kopp kaffe i alla fall, får citera Johan 'Ja, kaffet och osten va gott' Tack Johan.

Såg Idol och åt gott nere hos flickans mamma igår, sen gick jag vidare på fest hemma hos Johan, lägenheten va full med människor och det vart en rätt trevlig fest faktiskt. Snurrade omkring på stan sen hela natten av någon anledning, kom hem halv 6 i morse och somnade på soffan, efter att flickan gapat lite på mig att jag väsnades. Dumma Dennis, tyckte hon.

Så har lekt med Johan större delen av dagen, sen kom flickan hem från jobbet och både hon och jag somnade på soffan ett par timmar, vaknade precis och är hungrig som en skogshuggare så håller på att göra pommes och schnitzel nu. Mums.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Dennis är en duktig hemmafru tycker jag :-D



Tack för igår!

Svärmor

2009-12-05 @ 21:19:28
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: Dennis

Tackar, men det tycker jag med! :)



Tack det samma.

2009-12-05 @ 21:55:56
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: tex

osten va grym ;)

2009-12-07 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen