Söndag.


Idag är såklart en slappisdag, men jag har faktiskt vart iväg lite. Sarah och jag skulle ta en promenad till Bråstorp egentligen. Så jag kunde lämna in MiniFrank på lagning och kanske shoppa lite, men hon orkade inte riktigt så blev att jag och Johan tog en sväng istället.

Hittade No Country For Old Men på blu-ray och inhandlade den, har inte sett den men vill verkligen göra det. Inhandlade också lite godis och mys. Så ikväll blir det filmmys.

Johan och jag handlade även kebab och lite Burger King-mat till Sarah, så vi har ätit här hemma och sett några avsnitt The Big Bang Theory. Trevligt. Så har vart en skön och bra dag och nu återstår bara en mysig filmkväll. Så ibland är det bra med söndagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen