Shopping i text.

Nu är vi hemma efter våran lilla shoppingdag, vart verkligen en heldag. Det är ju inte direkt någon stor stad, eller någon vidare shoppingstad så egentligen är det rätt bra jobbat att lyckas med en heldag.

Vi började med att möta upp Matilda vid halv två någon gång, då vart det lunch på Texas. Gott och trevligt, sen har det blivit ett par rundor i vår lilla stad. Svårt att hitta något egentligen, föredrar nätshopping om jag ska vara ärlig. Men hittade en fin röd Adidas tracktop med navysträck på Inter Sport och sen 3 par strumpor på MQ, riktig storshopping.

Men sen hade fakiskt mina glasögon kommit också! Så äntligen fick jag dom, men höll på att inte få dom alls. Inte med 30% rabatt i alla fall, som jag faktiskt fick nu, för det fick man bara om man betalade kontant eller öppnade Synsam-konto, men fick avslag eftersom jag inte är fast anställd, men som tur va så kunde svärmor tänkta sig att stå på det kontot så då gick det bra. Så tack Susanne, jättetack.

Lägger upp lite vackra bilder senare, men nu behöver jag nog en fika. Vi har handlat prinsess-bakelse, för det har min prinsessa vart så sugen på ett tag.

Kommentarer
Postat av: ♥ Susanne

Svärmor är ett fult ord.....haha...vassego!



♥ Susanne

2009-08-26 @ 19:05:52
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen