New Glasses/dagen.


Tittade förbi Synsam idag, egentligen totalt utan hopp, för har vart där 10 ggr utan att hitta något intressant, för det jag vill ha är ett par nästan likadana som mina, bara större.

Men se där vad som låg i Gucci-hyllan och kikade på mig, ett par i nästan samma modell men bara större, 'högre', precis vad jag letat efter. Och de finns i svart, men de hade bara dessa transparant-blå inne just nu, men fick med mig dom hem för att se så att jag trivs i dom innan jag beställer hem ett par svarta, men än till 99% säker, för jag är kär.

För har svårt att hitta glasögon, för det ända jag tycker är snyggt är sånna här med plastbåge, men de flesta är för smala över näsan så de hamnar mer som en dekoration för mina ögonbryn, det va så jag fick mina förra Gucci, det va de ända på Synsam, eller kanske i hela stan som hamnade rätt på näsan, och dessa nya Gucci sitter nästan lika perfekt.

Annars idag har jag vart på äventyr med Tobban, lite biltvätt, lite Mekonomen och sen stan för att kika runt lite, äta på Texsas, första gången jag äter där sen det öppnade, har mest hört dålgit om dem men hamburgaren va i alla fall riktigt god, grillad hamburgare med coleslaw, nästan lika bra som den jag gjorde själv igår.

Som jag förövrigt ska äta även ikväll eftersom det vart över från igår, så det blir grillad hamburgare och coleslaw 3 måltider i rad, det kallar jag det ljuva livet.

Efter staden knallade vi upp till Tobban för att spela en massa FIFA09 på PS3, och jag hade med mig min externa HDD så passade på att stjäla lite serier av honom.

Men nu är man hemma igen, kikade tvättid och det va ledigt nu så jag är i full gång där nere. Annars händer det nog inte så mycket ikväll för är ensam hemma även ikväll, ska äta mig fet och se på serier skulle jag gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen