Måndag.

Ny vecka, nya utmaningar.

Har tillbringat min måndagmorgon till att försöka prata med olika myndigheter, men det är lättare sagt än gjort. Försäkringskassan, arbetsförmedlingen, psyk och tandläkaren. Är väl halvvägs klar med det jag skulle få gjort, har en omöjlig ansökan att fylla i också.

Men det löser sig alltid, men det ser ut att bli en extremt fattig september för min del, för ändå om jag får anställning så skulle jag gissa att jag får första lönen i oktober, så månaden som kommer får jag klara mig på ingenting.

Annars idag har jag inget planerat så det händer inte så mycket. Men känner en extrem press på mig att jag måste ta reda på vad jag ska göra den närmsta tiden. Vart jag ska bo och om jag får jobba. Men som sagt, allt löser sig. Nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen