Lördag.

Vaknade supertidigt idag och hade lust att städa av någon anledning. Så halv åtta tömde jag kattlådan och rensade avloppet till handfatet. Men då tyckte Sarah att jag skulle komma och lägga mig igen, och det gjorde jag och sov till halv tio istället.

Men nu har jag städat lite igen, dammsugit och plockat lite. Så nu kan jag nog känna mig lite duktig ett tag.

Tror det är dags för lite frukost, sen händer det väl inte så mycket förens i eftermiddag. Får se när jag knallar ner till Tobban men klockan 18 är det sagt att vi ska börja spela. PS3 FIFA09 Turnering, vi blir 12 pers. 6 lag, 2 mot 2, så det blir nog en riktigt trevlig tillställning, har vi planerat och sett fram emot i över två veckor nu.

Så det är väl vad som kommer hända idag skulle jag gissa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen