Helgen.




Det har vart en fartfylld helg. I fredags hade vi lite mys här hemma, Jag, Sarah, Matilda, Johan, Matti och Sigrid. Åt pizza, spelade lite tv-spel och hade det trevligt. Slutade med att Matti och jag gick ut ett tag, vi satte oss nere på Wätternmagasinet och drack några öl och drinkar, trevligt även det.

Lördagen tillbringade vi lite tid ute på gården, åt pizza igen, sen åkte Jag och Matti och fiskade med Tomas, kul, har inte vart och fiskat ute på Boren på flera år, jag fick inget men de övriga drog upp några små abborrar. Sen när vi kom hem så hade det anlänt en hel del folk här hemma. Tobban, Emma, Fredrik, Agnes, Matilda, Sarah och Sigrid va här, så då vart det lite kalas även då, riktigt trevligt.

Och idag har det vart en riktig slappisdag, så det va den här helgen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen