Händelselöst.

Ja, här händer det inte så mycket. Åt frukost med tjejen förut innan hon gick till jobbet, sen tittade jag på ett par Simpsons-avsnitt och somnade på soffan. Har ont huvudet och är snorig och tråkig, inget roligt alls. Men blev rastlös efter min lilla powernap så har dammsugit nu och plockat ihop tvätten, för jag är så lycklig lottad så att jag har tvättstuga idag.

Tänkte att jag ska sätta mig och göra lite hemsidejobb nu också så kan jag känna mig lite duktig. Funderar på att ringa Synsam också och se om de har någon koll på när mina nya glasögon blir klara.

Men så mycket mer upphettsande än så känns det inte som det blir idag.

Uppdatering.
Har pratat med Synsam, vilken tid det ska ta. Men mina glasögon skickas från Italien idag, så kan kanske få dom i slutet av veckan, men stor risk är väl att jag får dom i början av nästa vecka istället. Längtar efter att se igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen