Dagen.

Har haft en skön och rolig dag, tv-spel, lunch ute och heldag med grabbarna. Men nu är man hemma och tjejen har precis kommit hem. Så jag lagar lax, potatis och smögensås. Det ska vi strax sätta i oss samtidigt som vi ska se en Beckfilm, borde egentligen se Män Som Hatar Kvinnor, men eftersom den är på blu-ray så har jag beslutat mig att först se den när jag fått de nya glasögonen så jag har någon nytta av att betalat några kronor extra för den.

Dessutom har jag inte sett alla Beckfilmer, jag försåg mig på det under en period så sket fullständigt i när de 'nya' kom, men nu är det snart dags för nya igen och suget är tillbaks så har några att ta igen.

Kommentarer
Postat av: mamman

Jag har den på DVD!! Männen som hatar....=))

2009-08-25 @ 12:34:29
Postat av: Dennis

Trevligt, vi ska nog se den ikväll! :) Men verkar inte som jag fick glasögonen idag heller, förbannat.

2009-08-25 @ 17:12:01
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen