Besvikelsen.

Verkar inte som om det blir så storslaget i morgon ändå, våran kräftskiva. Storebror med familj hoppade av, Tobban och Emma va inte intresserade av att komma, heller inte Fredrik och Agnes, Matti och Frida vet vi fortfarande inte om de kommer.
 
Så de ända som vi vet kommer vara närvarande är pappa, jag, lillebror, tjejen, Matilda och antagligen Johan. Ewe och Jonas kan vara intresserade också, men vi får se hur det blir.

Vi brukar lyckas ha det trevligt i sommarstugan hur få vi än är så det här kommer nog bli lyckat ändå, det kommer jag se till att det blir om inte annat.

Jag är ganska så övertygad om att jag kommer sitta full och glad i en kräfthatt i morgon natt i alla fall. Mer tråkigt för dom som missar det. Suckers.

PS. jag är inte lika bitter som det låter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen