Sol och 80-tal.

Igår va en riktig kanondag med vackert väder, glass i borenshult, sol på ballkong, häng med Jånni och sen en brakfest till inflyttningsfest hemma hos honom. Så det va riktigt riktigt trevligt.

Idag hamnade jag i stugan visst, efter att Matti och jag vart iväg på en promenad ner till stan först. Jag, Jesper och Marcus åkte upp, men nu har även grabbarna grus kommit, Krisse, Koffe och Martin. Vi har gjort potatisgratäng och ska grilla snart, det är livet det. Lite senare sen kommer Sarah också, då blir det vin och mys.

Är sjukt irriterad på att jag inte får internet att funka här uppe bara, men kunde som tur va låna Jespers dongel så jag kunde skriva lite blogg i alla all.

Ne, nu ska jag tända grillen. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen