Vaknade på fel sida efter en sömnlös natt.

Vart visst även en helt värdelös natt också, eller inte helt värdelös. Men vaknade på soffan vid 3 och gick och la mig på sängen sen lyckades jag aldrig somna om igen. Fick en så konstig känsla, panikångest verkligen. Värdelöst.

Idag borde jag försöka göra något vettigt, jag borde klippa mig, gå till optikern och köpa nytt busskort. Men jag känner inte för något av det. Så om jag känner mig rätt så kommer det bli soffan i alla fall ett par timmar framöver nu. Får hoppas mitt paket från Bubbleroom kommer för då måste jag ta mig ut till Maxi och då kan jag passa på att köpa busskort också, får jag i alla fall något gjort. Usch, hatar de här dagarna jag inte har något att göra, blir förslappad och dum i huvudet. Eller som sagt finns det saker jag borde göra, men så länge det inte är några måsten så orkar jag inte riktigt bry mig.

Ska visst inte skriva när jag är på det här humöret, går till min tv istället, tror han behöver mig nu, eller om det är tvärtom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen