Nöjd?

Vaknade tidigt med ett ryck ur en dröm även i morse, gillar inte den här trenden. Men fick sova tills åtta i morse i alla fall. Så har bara vart uppe och tittat på tv även hela den här morgonen. Men har vart på en liten promenad också för följde Sarah en bit när hon skulle till H&M, för hon börjar där idag, duktigt.

Känner mig nere och totalt värdelös. Känns som inget jag gör är till någon nytta. Eller ens värt mödan. Men ska inte gnälla och klaga, för hatar verkligen att lyssna på sånt själv.

Ikväll är det hockey igen, får hoppas att umgås lite med lillebror, spela tv-spel och se hockeyn resulterar i en trevlig kväll.

Nu blir det mer serier och sen får vi se vad som händer. Både Tobban och Johan har visat intresse av att träffa mig på stan, men jag känner mig totalt osocial och trött så får se hur det blir med det. Förhoppningsvis piggnar jag till.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack sötis :) Älskar dig!

2009-04-07 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen