Jungfrufärder.



Jag befinner mig i sommarstugan och ikväll har vi lagt i nya båten, även jag tog min oskuldstur i den 'vanliga' båten för i år. Härligt va det, och den nya båten verkar vettig. 5 HK mer, något mindre plus ratt. Så gött om man skulle kunna köra tube och wakeboard i sommar.

Har precis sett hockeyn, godkänd trots allt men tycker att svensk vinst vore det värt. Vet inte vad som händer i kväll men ett par timmar till utomhus kan man nog tillbringa och eftersom jag inhandlade 40st öl på systemet idag så blir det nog en och annan öl till ikväll. ..Fuck this. So long suckers.


Kommentarer
Postat av: mia

sucker för dig själv...........vill INTE se dig efter 40 stycken!! Lägg dig ner vid 12 och ligg still sen=(( HM!!

2009-05-01 @ 10:32:18
URL: http://www.minobe.se
Postat av: MR B

hehe fann du skulle ju vart med då vi fick den o gå bra ju då kunde vi ju kört i från dej me ju

2009-05-03 @ 22:53:07
Postat av: Dennis

Mia: Dricker väl inte alla på en gång! och alla va inte till mig. Knasmor.



Mr.B: Jag såg hur båten gick när den gick bra, men jag körde ändå ifatt den :) Men den går nog inte riktigt 100% än, så vi får väl se :)

2009-05-04 @ 23:58:04
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen