Totalt ointressant.

Det blev en lång tur ner till Offerby förut för att byta däck på Tobbans bil och träffa Johan, Emmie, Marcus och Alice ett tag. Trevligt att träffa de små liven. Men rengöra fälgar har jag fått erfara att det inte är så upphettsande. Men trevligt att få tillbringa några timmar ute i solen i alla fall.

Väl hemma igen så va jag dödstrött, mest beroende på att jag gick upp klockan sex i morse skulle jag gissa. Men fick samla lite kraft under några Eli Stone-avnsitt så att jag orkade städa upp lite här hemma efter helgens bravader.

Nu ska vi snart äta pannbiff, sås och potatis, sen blir det väl bara lite soffmys som vanligt. Så ta hand om er. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen