Allt och ingenting.

Hela gårdagen tillbringade jag med Torbjörn, vi va först här i stan och kollade på bilar och tv. Sen tog vi en tur in till Linköping för att fortsätta leta reda på rätt bil och tv till Torbjörn, teven hittade vi i alla fall men bilen va det värre med.

Om jag inte vore så nöjd med min nya tv nu skulle jag med vilja ha en 55" LED-tv i Samsungs 6 eller 7 serie. Men en Saab 9-3 Combi känns lite överflödigt när jag inte ens har körkort, är visst för slö för att ta ett.

Idag har jag kickat lite kontorstid, annars har det inte hänt så mycket. Precis hemkommen och ska väl städa och fixa lite, sen är det väl soffmys som vanligt om kvällarna.

Känner att allt är så förbannat tråkigt just nu, något får ta att hända. Behöver nog shoppa lite, får vi styra upp. Förövrigt har Florence Valentin kommit med nytt album, Spring Ricco heter det. Oerhört trevligt. Annars går Röyksopp - Miss It So Mush rätt varm här hemma nu när vi ändå va inne på musik. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen