Söndagsaction.

Har sett två riktigt bra filmer idag, Hellride av Quentin Tarantino och Wanted med Angelina Jolie. Förstnämnda en typiskt Tarantino-action med blod, naket och motorcykelgäng. Den andra en riktigt cool actionrulle, hur töntigt det än låter, något överdriven och så, men riktigt riktigt bra. Så två tummar upp för båda filmerna.

Va en sväng ute i Bråstorp med Sarah och Ewe tidigare idag, vart visst att jag köpte en extern hårddisk, en fin röd, precis som jag ville ha. Men köpte bara en 160gb, bara för att det vart så billig om jag köpte den på Onoff-kortet. För hade lite rabatter och så att ta ut. Efter den turen gick vi hem och såg på film, sen gick vi tillbaks till Bråstorp för att äta på Burger King, sen hem igen för att se andra filmen. Så vart en trevlig söndag med lite händelser även fast jag hade planerat något helt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen