Röda ögon och lite fanfanfan.

Jag är helt slut, dumma förkylning. Men tur för mig, för ikväll är det bara tv och soffa som gäller och först har jag en ny Residence att bläddra igenom. Det är ju dags för Idol och Heroes igen, dessutom är det Vem kan slå Fredrik och Filip och fotboll, så finns lite att sysselsätta sina trötta små ögon med.


Ja, ikväll är det dags igen.

Några minter senare..

Fy fan, Ikeas veckobrev förstörde min kväll i alla fall. De har medlemspris på min soffa nu månaden ut. 2000kr billigare än vad jag gav. Men har 30 dagars öppet köp, så antagligen är det bara att lämna tillbaks den och direkt köpa en ny likadan, men IKEA är ju ganska så dumma i huvudet om de tycker att jag ska köra tillbaks den här soffan och beställa en ny. De borde bara kunde ändra det tycker man, men det tyckte inte han på kundtjänst. Inte för att jag brukar vara snål, men 2000 kronor är ändå 2000 kronor.

Ännu lite senare..
Ringde kundtjänst igen nu och fick prata med en mycket trevligare tjej på återköp & reklamationer, hon sa att jag självklart får lämna tillbaks soffan och köpa en ny, men hon tyckte också det lät smidigare om de bara kunde ändra på priset, men hon kunde inte lova något nu ikväll så hon skulle kolla det under morgondagen och sen höra av sig, så nu känns det i alla fall lite bättre.

Nu hamnade jag väldigt efter med min kvällsplanering, har suttit i telefonköer istället för att njuta av Residence och något gott att äta. Så nu har jag en sketen fiskgratäng i ugnen för jag orkade inte ställa mig och laga något nu, så får vänta 40 minuter på den istället, spelar nog in allt som är värt att se ikväll, så lägger jag mig med min tidning nu så kan jag se på tv lite senare, trevlig kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen