Höst, psyk och favoritserier.

Jag har precis vart ute på en liten höstpromenad, slår mig varje gång jag går ut hur fint det är med höst. Hart vart nere på sjukhuset på samtal, gick fort idag, hade inte så mycket att prata om, antar att det är posetivt. Som tur va hade jag inte möte förens kvart över två, för va rätt så död i morse efter en natt med för lite sömn. Men man piggnar till av lite frisk höstluft som tur är, men det hinner nog ifatt mig, men har tid att ta igen mig idag så är nog ingen fara.

Visade sig att de två föresta avsnitten av Californication förvisades redan den femte september på Showtime i USA, hur har jag kunnat missa det? Men nu har jag hur som helst två avsnitt Californication säsong två och de två första avsnitten av Heroes säsong tre att slå mig igenom, det är precis vad som behövs för att kunna ligga på soffan och ta igen sig med stil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen