Härliga tider.

Typiskt, jag som va så posetiv nyss. En lång vecka har gott superfort och vart helt okej, igår ringde även IKEA så nu vet jag att jag får min nya soffa på tisdag kväll. Längtade hem och kände att det skulle bli så skönt att komma hem och bara ta det lugnt, men sen får man torka bajs från golv och väggar för att någon av katterna verkar inte riktigt vara frisk i magen, men hoppas att det går över fort, sen har jag diskat och precis börjat med maten, så känner mig tyvärr inte lika posetiv längre, men får göra det bästa av det, får äta mig fet på hamburgare med bröd och pomme, sen får jag somna framför teven. Tummen upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen