God morgon bloggen.

Synd att bryta en trend som funkar, så igår va det också slappis-myskväll här, det va iförsig söndag och det är väl det söndagar är till för. Insåg också vad mycket man kan få gjort på en söndag om man inte ligger bakis. Vart höstpromenad och hann med en halv storstädning.

Har 4 dagar som är helt tomma i kalendern nu, så borde kanske ta till vara på dom och göra något vettigt. Men jag har inte så stora förväntningar på mig själv så vi får väl se vad som händer, känner på mig att det mest blir soffliggande och tv-tittande som vanligt.

Ne, nu behöver jag nog kaffe och macka för att starta upp den här dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen