Tidig morgon/Ensam hemma.

Skönt, idag vaknade jag av egen fri vilja utvilad efter en natt helt utan busiga katter som för liv när de jagar omkring på varandra genom hela lägenheten. Vaknade dock redan 07.30, men inte mig emot om jag känner mig pigg, så gick upp och tittade lite på tv. Tittade på radio på tv, låter galet men som alla antagligen vet så visas Vakna! Med The Voice och Rix Morgon Zoo på tv nu föritden, Vakna, är väl ingen nyhet direkt men Rix började väl i veckan har jag för mig?

Men det va länge sen nu, för nu är jag precis hemkommen. Är väldigt sugen på att hitta på något, men ikväll blir det väldigt lugnt, jag ska vara sådär riktigt vuxen och tråkig, betala räkningar och fixa lite här hemma, sen hamnar jag väl på soffan framför teven som vanligt. Är ensam, bara jag och katterna, så blir väl inte jätte underhållande här hemma, men något ska jag väl hitta på att fördriva tiden med. Ska börja med att laga mat i alla fall, trevlig kväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen