Dagen.

Jag och Sarah tog en prmenad ner till stan, jag mötte Tobban och hon Ewe. Tog ett varv på stan sen gick Tobban och jag upp till honom och spelade NHL 09 på 360, riktigt kul, tog ett par matcher i FIFA 09 också, men det va bara demot men verkar lovande. Va hungrig så hämtade en pizza och käkade där också, sen tog vi en sväng ut till Maxi, Tobban och Emma handlade taco och jag hämtade mitt paket.

Nu kom jag precis hem, Sarah och Ewe är här för vi hade bestämt att vi skulle ta något glas vin och käka räkor här ikväll till Idol. Så det ska vi sätta igång med snart.

Chinosen i beställningen är supersnygga, men lite mer baggy an vad jag tänkt mig, så tror faktiskt det blir att skicka tillbaks dom, för har hittat ett par super snygga blå från Levi´s jag hellre vill ha. Men t-shirterna och halsduken är perfekta, så är inte så besviken ändå.

Ne, nu ska jag umgås med tjejerna. Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen